Finfoot

19 februari 2023 - Geysdorp, Zuid-Afrika

We zijn vanmorgen wat later vertrokken want we zijn eerst langs de apotheek gegaan. Gelukkig was die open op zondag, alleen pas om 9 uur. We hadden toch nog wat pilletjes en ors nodig want de diarree is hardnekkig. Het was een rit van ruim 4 uur.

Onderweg naar Vryburg regen in de verteDe laatste 14 km onverhard.Entree FinfootImpala's bij FinfootGiraffen bij Finfoot

En na de gate nog 6 km tot de receptie en zagen we meteen al giraffen, zebra's en impala's. Het is vandaag half bewolkt en niet zo warm. We werden verwelkomd door Hannes de ranger die zich ontfermde over onze bagage en ons begeleidde naar de rondavel.

De rondavelEen fijne plek.

Bij de receptie bleek dat de activiteiten, zoals gamedrives, niet meer inclusief waren via booking.com. Dat was de belangrijkste reden om hier naartoe te gaan. We kunnen nog wel activiteiten doen, maar moeten daar nu extra voor betalen. We gaan nu dineren.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Truus Blijleven:
    19 februari 2023
    Wat een leuk onderkomen hebben jullie. Balen dat jullie nog steeds last hebben van diaree. Hopelijk helpen de pillen. Ga nog lekker genieten van jullie laatste dagen Zuid Afrika. Groetjes van ons.
  2. Truus Blijleven:
    22 februari 2023
    Geniet van jullie laatste vakantiedag en een hele terugreis. Van Hans en Truus
  3. Chris en Carla Harmse:
    22 februari 2023
    Dank je. Vandaag lekker bij het zwembad relaxen.