De generator

8 februari 2023 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

De accommodatie Le Coutelier is prima en ligt op een heuvel met rondom wijngaarden met geweldige uitzichten en verderop het gebergte.

De wijnvelden

Tegen etenstijd kwam host Quint even langs om uit te leggen hoe de oven en de keramische kookplaat en de oven werken.

Zonsondergang

Om 8 uur ging de loadshedding in. Ons was beloofd dat de generator het zou overnemen dus niet. Pikdonker en geen kaarsen of LED lamp. Quint niet aanwezig en gebeld. We mochten de generator opstarten en met het licht van de telefoon eerst het sleutelkastje met een code geopend toen naar de generator achter in de tuin en met de instructies aan de telefoon de generator aan de praat gekregen en de hele avond licht en tv. Spannend hè.

Vandaag een hete dag met zon en wind dus zwembad en even naar Stellenbosch.

Geasfalteerde weg eindigt

Dit bord geeft aan dat de geasfalteerde weg overgaat in een unsealed weg.

Unsealed way

1. Truus Blijleven:
    9 februari 2023
    Ontzettend leuk om al jullie belevenissen te lezen. Zo zijn wij ook een beetje mee op vakantie.
  2. Ria Bitter:
    12 februari 2023
    Het verhaal over de generator is spannend. Heerlijk als je voor dat soort uitdagingen komt te staan en vooral als je dan succes hebt. Vandaag hebben we Pirjo en kids en ook een hond om op te passen. Morgen vermoedelijk rustdag.....
  3. Ilona:
    4 maart 2023
    Dat uitzicht is echt prachtig!!