Tulbagh (wie is de mol)

13 februari 2023 - Wolseley, Zuid-Afrika

Weer een korte rit vandaag. Daarom vanmorgen rustig aan en eerst koffie gedronken, toen naar het strand en gezwommen. Het leek fout te gaan omdat er mist van zee kwam maar dat duurde maar even. Het is vandaag erg warm 30 plus. Je ziet dat het hier erg droog is overal gele vlakten.

Kale vlakten onderwegHier linksaf

Omdat we ruim op tijd waren zijn we nog even Tulbagh ingegaan. Kijk je Wie is de Mol vorige week zaterdag was de uitzending over Tulbagh met het kerkje.

Tulbagh kerkje van wie is de molTulbaghTulbaghPicknick bij het kerkje

Naast het kerkje Is een picknick plekje en daar hebben we even lekker zitten eten. We waren mooi op tijd bij onze bestemming de River siding. De rivier is droog. We kregen een upgrade naar de cottage omdat daar airco is.

The river sidingThe river sidingThe river sidingUitzicht op de droge rivier

De cottage is heerlijk primitief maar alles functioneert het toilet en de douche zijn buitenom. We gaan zo meteen het vuur aanmaken voor de braai. Er is een grote veranda, een braai buiten en een mooi uitzicht op de bergen zie de foto's.